libravirtua-button ontime-button

Tral Trade Kft.

A 2003-ban alapított családi vállalkozás fennállása óta számos sikeres partnerkapcsolatot alakított ki neves hazai és külföldi cégekkel (Timken, Eni Hungária Zrt., Henkel Magyarország Kft.). A társaság fő profilja a különböző árkategóriát és minőséget képviselő Timken, SKF, FAG, INA, KOYO, stb csapágyak és - a Henkel Magyarország Kft. prémium partnereként - a Loctite ragasztástechnikai termékek széles palettájának értékesítése. Világszerte elismert márkájú kiváló ragasztó- és tömítőanyagokat, felületkezelési megoldásokat kínálnak az ipari gyártóknak, karbantartóknak és az otthon barkácsolóknak egyaránt.

A felismerés:

A vállalat üzleti folyamatai elérték azt a bonyolultságot, ami egy ERP rendszer bevezetését indokolttá teszik. A cégvezetés felismerte, hogy az automatizált folyamatok sokat segíthetnek a vállalat sikerességének, eredményességnek növelésében. A vállalkozás egyik alapelve szerint a jó döntések és egy sikeres vállalkozás alapja, hogy minden területen naprakész információkra számíthassanak.

A kiválasztás:

A cégvezetés fontosnak tartotta, hogy egy a számukra jól kezelhető, modern rendszert válasszanak ki, amellyel folyamataik nagy része automatizálhatóvá válik, és a felhasználók számára is könnyen elsajátítható platformon jelenik meg. A kiválasztás folyamán szerepet játszott a Libra szakembereinek hozzáállása, rugalmassága, segítőkészsége. A „folyamatszemlélet” alapján döntő jelentőséggel bírt, hogy pár kattintással lehessen egy rendelés alapján készletet mozgatni, számlázni, és pénztári bizonylatot készíteni, úgy, hogy a bizonylatok integráltan, egymáshoz kapcsolódva jöjjenek létre, miközben a boltban megtörténik a vevő kiszolgálása. Fontos szempont volt, hogy a cég által forgalmazott ragasztók gyári számai és lejárati dátumait a rendszer kezelni tudja, s segítséget nyújtson a raktárosnak abban, hogy a leghamarabb lejáró termék kerüljön kimozgatásra értékesítéskor, ezzel biztosítva a készletek megfelelő forgását. Mindemellett a kedvező árkonstrukció miatt választották a Libra3S rendszert.

A bevezetés:

A rendszer bevezetése 2010 januárjában indult és alig két hónap után egy paraméterezett, éles indulásra alkalmas törzsekkel feltöltött adatbázist sikerült kialakítani. Mind eközben a felmérést során felmért, és megrendelt fejlesztések is átadásra kerülhettek, valamint a modulok oktatásai is gyorsan lezajlottak, a munkavállalók fogékonysága miatt. Mindezek eredményeként márciusra megtörtént a sikeres éles indulás. A bevezetés során felmerült a vonalkód használat igénye. Az egyeztetések után sikerült kialakítani egy kapcsolatot a rendszer és a gyűjtő vonalkódolvasó, valamint a rendszer és a vonalkódnyomtató között, így megvalósult a terület folyamatainak átalakítása is, melynek a pozitív hatásai a hatékonyabb, gyorsabb munkavégzés. A bevezetés végén megvalósult a vállalat webáruházának és az integrált rendszer összekapcsolása is, így folyamatosan naprakész cikk és készlet adatok valósultak meg mindkét platformon. 2010 tavaszára sikerült kilépni a szigetrendszerek világából, és a vállalat a bevezetés eredményeként megújult, számukra testreszabott készletfolyamatokkal, valamint rendezett pénzügyi és számviteli helyzettel találta magát szemben. A bevezetést nagyban segítette a vállalat vezetésének és munkavállalóinak a rendszerhez való hozzáállása, és az a törekvés, hogy számukra egy valóban 21. századi megoldás alakuljon ki.

Tevékenység: kereskedelem
Alkalmazottak száma: 6 fő
Éves árbevétel: 175 M Ft (2013)
Rendszer: LIBRA3S Integrált Ügyviteli Rendszer
Bevezetés éve: 2010
Felhasználók száma: 7 fő
Bevezetett modulok:

  • MÉRLEG: főkönyv vezetése, beszámolók készítése, adatszolgáltatás
  • LIKVID: pénzügyi nyilvántartások vezetése
  • PÉNZTÁR: házipénztár kezelése
  • SZÁMLA: értékesítés és számlakészítés
  • KÉSZLET: készletnyilvántartás
  • RENDEL: árajánlatok, rendelések, árképzések
  • TÁRGYI: eszközök nyilvántartása
  • CRM: partnerkarbantartás, értékesítési és marketingstratégia tervezés, direkt marketing
  • VONALKÓD: vonalkód kezelés

Ajánlatkérés

Lépjen velünk kapcsolatba! Kérje vállalatára szabott megoldásunkat!

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com