libravirtua-button ontime-button

Minőségbiztosítás

A minőségbiztosítás a minőségirányítási rendszeren belül alkalmazott tevékenység, amelynek célja a bizalomkeltés mind a vezetőségben, mind pedig a vevőkben a minőségi követelmények teljesítésére vonatkozóan


MinőségbiztositásMagyarországon minőségbiztosítási rendszernek hívták az MSZ EN ISO 9001:1996 szabvány alapján kialakított vállalatirányítási rendszereket, azonban az ISO 2000-ben kiadta az ISO 9001 következő változatát, amelyet a Magyar Szabványügyi Testület a rákövetkező évben átvett.
Az új szabvány alapján kiépülő rendszereket manapság minőségirányítási rendszernek hívják. Az ISO 9001 szabvány negyedik megújítására 2008-ben került sor, amit a Magyar Szabványügyi Testület 2009. január elején adott ki magyar nyelven.
A szakirodalom szerint a megfelelően felállított ISO 9001 rendszerek bevezetése igen hamar, fál évtől három évig terjedő időintervallumban megtérül.

A minőségbiztosítás fontos feladata a hibázási lehetőségek megszüntetése. A minőségbiztosítás jelentősen hozzájárul a teljes dokumentáció, ügyviteli folyamatok, kommunikáció és erőforrásmenedzsment hatékony működéséhez.

 

Ajánlatkérés

Lépjen velünk kapcsolatba! Kérje vállalatára szabott megoldásunkat!

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com