libravirtua-button ontime-button Vállalkozz digitálisan

LIBRA3s Acél Rendszer

Az ügyviteli és vállalatirányítási rendszerek vezető hazai szállítója, a LIBRA Szoftver Zrt. legújabb iparági megoldása a LIBRA Acél Rendszer, amelyet speciálisan az acélszerkezeti gyártók igényeinek megfelelően fejlesztett ki. Az Európai Uniós pályázatoknak köszönhetően a bevezetési költségek jelentős része vissza nem térítendő támogatásból finanszírozható.

dia

Vevői ajánlatkérés

Projekt kalkuláció, MRP

  1. Anyag szükséglet tervezés a beérkezett vevői árajánlat kérés alapján.
  2. A gyártáshoz, szereléshez szükséges saját élőmunka időráfordítás tervezése.
  3. Norma- és óradíj alapján várható előzetes költség kalkuláció tevékenységenként.
  4. Megrendelés beütemezése a kapacitás és a raktári készlet függvényében.

Szállítói ajánlatkérés

  1. Alvállalkozó bevonása esetén felmerülő ráfordítás tervezés.
  2. Beszállítói árajánlat kérés a raktáron nem lévő, a gyártáshoz szükséges anyagok beszerzésére.
  3. A rendszer képes több beszállítói ajánlatot is kezelni egy vevői ajánlatkérésen belül.
  4. Lehetőség van a beérkezett szállítói ajánlatok feldolgozására, a partnertől kapott árak, LIBRA rendszerbe történő bevitelére, a kapott árak összehasonlítására, s ezáltal partnerek árajánlatainak a rangsorolására.

Költség-haszon elemzés

  1. A projekt kalkulált összértéke: Az általunk elfogadott szállítói árajánlat(ok) értékei alapján összeáll a projekt várható összértéke a kalkulációs rendszerben. A kapott eredményekből, valamint projekthez opcionálisan hozzáadható haszonkulcsok megadásával kapjuk meg a végső, vevő felé közölt ajánlati értéket.
  2. A projekt kalkuláció elvégzését követően, mely már tartalmazza az esetleges szállítói árajánlatokat, a kapott végösszeggel költség-haszon elemzést végezhet, a projekt eredményességének kimutatása érdekében.

Vevői és szállítói megrendelések

1.Vevői ajánlat kiküldése

A projekt kalkulációt és a költség-haszon elemzést követően meghatározott projekt összeg Vevő felé történő kiküldése.

2.Vevői megrendelés

Megrendelés visszaigazolás.

3.Szállítói megrendelés

A vevő megrendelését követően a szállítói megrendelések automatikusan a szállítói ajánlatok alapján generálódnak le, s kerülnek kiküldésre akár e-mailben a beszállítók felé.

4.Ütemezés

Vevői és szállítói megrendelések teljesítésének ütemezésére, a részteljesítések nyomon követésére szolgáló lehetőség, a felek között érvényben lévő szerződésben foglalt feltételek alapján. Lehetőség van mennyiségi ütemezésre (ha a szállító több részletben tudja szállítani a megrendelt anyagot), valamint például egy alvállalkozói/vevői megrendelés eseten összegbeli ütemezésre is.

Anyagköteg (SARZS) számok, műbizonylatok

A megfelelő beállítások, rendszer kialakítás lehetőséget teremt a készlet mozgások során keletkező tételek automata kontírozására.

1.Raktári beérkeztetés

Az anyagok raktárra vételezése a szállítói megrendelő alapján történik, megjelenítve a rendelésen szereplő sorokat. Rész bevételezési lehetőség, ha valamely tétel, nem teljes mennyiségében érkezett meg.

2.Beépített anyagok nyomon követése

A sarzs szám - amelyben a beszerzett anyaghoz a szállítótól kapott műbizonylat azonosítóját adhatják meg - biztosítja a visszakereshetőséget. Ez alapján megállapítható, hogy az adott késztermékben felhasznált anyagok milyen beszerzésből származnak. Ez pl. egy minőség ellenőrzés során elengedhetetlen.

Gyártás, szerelés nyomon követése

  1. A kalkulációban szereplő, a projektben szereplő anyagok raktári kimozgatásához a kalkulációban meghatározottból emeli be a rendszer a szükséges cikkeket és mennyiségeket.
  2. Szerelés, megmunkálás tényidejének rögzítési lehetősége projektenként.
  3. Terv-tény munka összehasonlítása.
  4. Félkész, késztermékek raktárra vételezése, nyomon követése.

Raktári kiadás / Kiszállítás EKAER támogatással

1.Raktári kiadás

Elkészült félkész/késztermékek raktári kivezetése.

2.Kiszállítás EKAER támogatással

A késztermék kiszállítása a rendszerből generált szállítólevéllel a vevő által megadott helyre, időben, ütemben.

EKÁER szám kéréséhez az adatok automatikus összekészítése XML fájlba, majd továbbítás a NAV megfelelő weboldalára. Szállítólevélre feltüntethető a NAV által osztott EKÁER azonosító.

LIBRA Pénzügy, számvitel

  1. A vállalat működése során felmerülő összes pénzügyi folyamatot hívatott támogatni.
  2. A projektre ténylegesen elszámolt ráfordítások és a tervszámok tükrében elvégezhető a projekt költség-haszon elemzése.
  3. A rendszerben kialakított folyamatoknak köszönhetően a vevői számla kiállítás és szállítói számla befogadás a megrendelések és azok ütemezései alapján generálhatók le.
  4. Szerződésben foglalt fizetési, teljesítési ütemezések megadása projektenként egyedi módon vevői és szállítói oldalról egyaránt.
  5. Jóteljesítési garanciák, garanciális visszatartások kezelését biztosítja a rendszer a több esedékesség beállítási lehetőséggel. A visszatartások listázhatóak a rendszerből.
  6. Vevői és szállítói előleg számlák megfelelő kezelését biztosítja a rendszer.
  7. A számlák generálása automatikusan történik a vevői rendelés alapján, ehhez csak azt kell kiválasztanunk, hogy melyik projekt melyik ütemét szeretnénk kiszámlázni.
  8. Bejövő/Kimenő TIG kezelése: A rendszer képes számlázás, vagy számla befogadás előtt ellenőrizni, hogy van-e a kapcsolódó vevői/szállítói rendelés üteméhez tartozó teljesítés igazolás, azaz a vevőtől/szállítótól (pl.: alvállalkozó benyújtotta-e már, és általunk el lett-e fogadva) már megérkezett-e a munka elvégzéséről szóló aláírt TIG.
  9. Banki átutalások előkészítése a terminál felé, banki kivonat beolvashatósága a banki terminálból.
  10. Számos elemzési, lekérdezési lehetőség: kintlévőségek, folyószámla kezelése, határidős (korosított) lista lekérdezés akár projektre, cashflow elemzés projektenként időszakos bontásban. Egyenlegközlő, fizetési felszólító és késedelmi kamat levelek írásának és kiküldésének lehetősége. Mérleg és eredménykimutatás elkészítési lehetőséget biztosít a rendszer.
  11. Hatékony áfa bevallás támogatás: a rendszer elkészíti az ÁNYK-ba beolvasható XML fájlt, mely tartalmazza a bevallandó tételeket. A rendszer a xx65A, M lapokhoz és az A60-as nyomtatványhoz is készít XML betöltő segédletet, valamint külön listázza a fordított áfás tételeket és az ÁNYK 8-as lapját ez alapján képes szintén automata kitölteni.
  12. A megfelelő beállítások, rendszer kialakítás lehetőséget teremt a pénzügyi tételek automata kontírozására.
  13. Termékdíj és intrastat bevallás kezelésének támogatása
  14. PTGSZLAH nyomtatvány használatának lehetőségét biztosítja a rendszer.

 

REFERENCIA

Az egyedileg az acélszerkezeti gyártók részére fejlesztett LIBRA megoldás 2017-ben sikeresen debütált a hazai piac két jelentős szereplőjénél, a DAK Acélszerkezeti Kft.-nél, valamint az Unimontex Kft.-nél.

AMIT A LIBRA NYÚJT ÖNNEK ÉS VÁLLALKOZÁSÁNAK

A LIBRA Szoftver Zrt. több, mint 30 éves szakmai múltra tekint vissza, mely magába foglalja az ügyviteli és vállalatirányítási szoftver bevezetésében, és a rendszer fejlesztésben szerzett tapasztalatokat a hazai KKV piacon.

A hazai fejlesztés egyik legnagyobb előnye a rugalmasság, melynek köszönhetően képesek vagyunk Ügyfeleink eltérő igényeit megvalósítani a rendszeren belül, továbbá a hazai fejlesztés előnye, hogy a LIBRA szoftverei naprakészen lekövetik a Magyarországon aktuális törvényi és jogszabályi változásokat. 

Büszkék vagyunk rá, hogy évről-évre egyre több vállalkozás számára könnyítjük meg a mindennapi munkavégzést, és jelenleg több ezer aktív felhasználóval rendelkezünk. Leendő Ügyfeleink számára első osztályú, évente frissülő referenciákat tudunk felmutatni, mind a KKV, mind a nagyvállalati szektorban.

ELÉRHETŐSÉGEK, BEMUTATÓ SZERVEZÉSE, AJÁNLATKÉRÉS

Érdeklődjön a LIBRA Acél Rendszer által kínált lehetőségekről az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen vagy kérjen árajánlatot.

Amennyiben szívesen megtekintené szoftverünket működés közben, igényeljen egy ingyenesen kipróbálható próba verziót.

 

Árajánlatot kérek:

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com

Ajánlatkérés

Lépjen velünk kapcsolatba! Kérje vállalatára szabott megoldásunkat!

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com