libravirtua-button ontime-button Vállalkozz digitálisan

LIBRA Híreik (32)

Teszt fázisba érkezett a BME, KTI és Libra Szoftver közös projektje

November 7-8-án került bemutatásra a Volán társaságok számára, a teszt fázisba érkezett Buseye alkalmazás.

A mobil applikáció a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemmel (BME) közös fejlesztésként indult, majd idővel a Közlekedéstudományi Intézet Nonprofit Kft. (KTI) is bekapcsolódott. A mobil eszközről elérhető utas tájékoztató alkalmazás lényege, hogy mobil internet segítségével a kiválasztott járatról valós idejű adatokhoz juthasson az utas. Ehhez pedig a KTI biztosítja az szükséges adatbázist.
A sikeres tesztelést követően hamarosan a nagyközönség számára is elérhető lesz az alkalmazás

Libra3s Partnernap konferencia és workshop

A kis- és középvállalatoknak szánt LIBRA3s rendszerünk már közel hatszáz cég több ezer alkalmazottját segíti a mindennapi munkában. Fejlesztői csapatunk folyamatosan dolgozik ügyfeleink felmerülő igényein, amelynek révén a LIBRA3s programok funkcionalitása folyamatosan bővül.

2013. október 29-én, a Magyar Tudományos Akadémián rendezett LIBRA3s Ügyfélnapon számos újdonság között bemutattuk a Libra Távszámlát, a menetlevél-gépüzem lehetőségeit, valamint a VIR nyújtotta lehetőségeket.
A Partnernap és a bemutatott újdonságok iránt kimagasló érdeklődést mutattak ügyfeleink, amit a szokásosnál magasabb résztvevő szám is mutatott.

Elindult a Libra Felhőben a Kiskunsági Víziközmű-Szolgáltató Kft.

Megfelelve a víziközmű-szolgáltatásról szóló 2011. évi CCIX. törvény 84. §-nak, a Kalocsavíz Kft., Kőrösvíz Kft és Halasvíz Kft összeolvadásával szeptember közepén megalakult keceli központtal a Kiskunsági Víziközmű-Szolgáltató Kft., mint önálló jogi személy.  Az összeolvadással egyidőben sikeresen elindult Libra6i rendszer használatával az új víziközmű a Libra Felhőben.

Harmadik szakaszába lépett az On Time rendszer fejlesztése

A második munkaszakaszban (2013.04.01 - 2013.09.30) teszt jelleggel megtörtént a rendszerek integrálása, az adatok indítása a jelentős számú adathiba javítása miatt egyelőre manuális. A nemzetközi és hazai gyakorlat, valamint a fejlesztési irányok áttekintése alapján elkészült az utasok rendszerrel szemben támasztott igényeinek felmérésére szolgáló módszertan, felhasználói csoportok különböző szempontból történő képzésével. Ez alapján bemutatásra kerültek az egyes megoldási lehetőségek. Az elért eredmények a KTI Városi közlekedési konferenciáján is bemutatásra kerültek.

3. oldal / 3

Ajánlatkérés

Lépjen velünk kapcsolatba! Kérje vállalatára szabott megoldásunkat!

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com