libravirtua-button ontime-button Vállalkozz digitálisan

Notice: Undefined property: stdClass::$numOfComments in /var/www/mve.hu/htdocs/components/com_k2/views/item/view.html.php on line 264

Piac & Profit – Így zárult a 2016-os „Pénz, de honnan” roadshow

Tavaly év elején megjelent a Kormány 2016. évi több ezer milliárdos keretösszegre tervezett EU pályázati kiírások menetrendje. A Piac & Profit „Pénz, de honnan” címmel, egy konferenciasorozatot hívott életre, ahol az előadók részletesen beszámoltak az elérhető pályázati lehetőségekről és válaszoltak a fejlesztéssel kapcsolatos egyéb kérdésekre is.

A konferencia sorozaton kiállítóként, szakmai támogatóként vett részt a LIBRA Szoftver Zrt. Mint vezető hazai ügyviteli szoftverfejlesztő céget, minket is érintettek a 2016-os informatikai korszerűsítés céljából kiírt és tervezett pályázatok

A Széchenyi 2020 Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program keretében meghirdetett projektek célja, hogy a korszerű informatikai megoldások révén a vállalkozásokat versenyelőnyhöz jutassák. A GINOP 3.2.2. pályázat célcsoportja a vidéki kis- és középvállalkozások, lebonyolítása a közép-magyarországi régió kivételével országosan zajlik. A pályázatról bővebben itt olvashatnak.

A roadshow-k alkalmából számos nagyvárosba ellátogattunk, ahol lehetőségünk nyílt a hazai kkv-k képviselőivel találkoznunk, beszélgetnünk. Nagyszámban képviseltették magukat az elsősorban könyv- és számviteli tevékenységgel, pályázatírással, illetve tanácsadással foglalkozó cégek. Emellett a legkülönfélébb gyártó, kereskedő, logisztikai és egyéb, pl.: építőipari, vagy mezőgazdasági tevékenységet végző cégek is felkeresték a LIBRA Szoftver Zrt. kiállító standját. Közel 450 főnek adtunk szakmai tanácsot, vállalata informatikai korszerűsítésére vonatkozóan.

Arra a kérdésre, hogy a következő két évben mely rendszerek bevezetését, esetleg cseréjét tervezi az adott cég a legtöbb esetben a bérszámfejtő rendszert és az elektronikus dokumentum kezelő rendszert említették. A megkérdezettek többsége azonban a komplett integrált ügyviteli, vállalatirányítási rendszer bevezetését tűzte ki céljául a következő évre. Az integrált rendszerrel leginkább támogatni kívánt területek: CRM, gyártás, kontrolling és a logisztika.

A legnépszerűbb konstrukciók a bérleti lehetőség, illetve a felhőalapú szolgáltatásunk volt. A cégvezetők jó háromnegyed része önerőből valósítaná meg a fejlesztést, és alig negyedük gondolkodik pályázati támogatásban.

A kiállításon megjelent cégekkel a kapcsolatfelvétel folyamatos, a LIBRA Szoftver Zrt. azon dolgozik, hogy minél több vállalkozást hozzásegítsen a hatékonyabb működéshez, az alkalmazottak érdemi munkavégzéséhez, valamint a döntéshozók gyorsabb és teljesebb körű informálásához.

Ebből az alkalomból a LIBRA Szoftver Zrt. egy különleges kedvezménnyel kedveskedik már meglévő, és leendő Ügyfelei számára. A LIBRA Szoftver Zrt. átvállalja a pályázati ügyintézést és a pályázat írás költségét is, valamint további kedvezményt biztosít, minősített szállítóként a Modern Vállalkozások Programjában résztvevő vállalkozások számára, melyről bővebben itt tájékozódhat.

Ajánlatkérés

Lépjen velünk kapcsolatba! Kérje vállalatára szabott megoldásunkat!

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com